Radiokaka

Är hos mamma idag igen, vi håller på att baka radiokaka. Har bakat det en gång tidigare med Emma. Så kom vi på igår att vi skulle testa göra en. Blir mycket bakande nu. Har nog aldrig bakat såhär mycket. Men det är roligt att hålla på lite såhär inför julen :) Är väl mycket för att man är gravid oxå som man blir lite "fixigare" av sej. Jag kan inte bara sitta hela dagarna heller för då blir man ju galen, man vill ju hålla igång.

Ska bli spännande att se hur många dagar man går över nu då. Har fått några gissningar:

11 el 12 dec Andreas
13 dec Mats
15 dec Lollo
21 dec Jimmy (hans födelsedag)
22 dec Ulla

Själv vet jag inte, jag håller bara tummarna att jag slipper bli igångsatt å att det inte blir på julafton.



//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0