Ny vecka

Har varit en lugn helg. Igår va jag å hälsade på Emma, Marcus å lilla Tijo. Han var så söt. Inte nå tilltryckt eller skorvig, såg ut som han skulle va förr med kejsarsnitt :) Nu längtar man ju ännu mer när man har fått träffat han oxå. Men min bebis har tydligen lust att stanna längre. När man känner att de börjar komma förvärkar hoppas man bara på att de ska börja göra riktigt ont, men inte :) Tänkte jag skulle försöka hålla igång lite idag iaf, åka å inhandla lite tvål å deo och sånt som man alltid måste ha hemma. På torsdag har jag ju tid för UL då. Hoppas jag slipper gå, mest för att jag inte vill att det ska bli så tätt in på julafton. Men de borde man ju tänkt på tidigare haha. Sen vill man ju såklart att den ska komma så man vet att allt är bra och om det är en pojke eller flicka. Dom flesta verkar ju få pojkar nu :) Nu ska jag göra mig klar och gå ut med Keeto!



//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0