Lussebak!

Idag blir det bakning. Igen! Lussekatter ska vi baka idag å kanske lite mer julgodis. Vi gjorde bara lite sist.
Lika bra att hålla igång så länge inte bebis vill komma ut. Börjar kännas som att jag kommer få gå över tiden nu. Men det gör inget egentligen för min del för jag stör mig inte på magen direkt. Men man längtar ju såklart. Det som gör mig orolig är att den ska bli så stor om man går över tiden, jag vet att det oftast inte är nån skillnad men ändå :) Man blir lixom lite nervös haha. Tror alla runt omkring är mer otåliga å vill att den ska komma faktiskt :) Själv börjar jag vänja mig vid tanken att föda, har inte riktigt tänkt så mycket på det förrens nu på slutet. Det är mer verkligt nu. Tror det är för att många frågar om hur jag ska göra om jag ska ta olika bedövningar och så. Jag har inte funderat nått på det utan det får bli som det blir, lustgas kommer jag nog testa i första hand iaf längre än så har jag inte tänkt. Har packat väska oxå, men vad ska man ha med då egentligen?

Saker som jag har packat:

blodgruppspapper
kamera
laddare
bebiskläder
overall till bebis
napp
tvål
amnings inlägg

Tror det är allt, sen har jag ju alltid lypsyl i handväskan. Har hört att de ska va bra att ha.
Sen kläder till mig själv ska väl oxå med. Men vi bor ju så nära bb så det ordnar sig nog. 


//Sara 

Kommentarer
Postat av: sofie

Tänk om jag ocksåade bf samma dag som dej så kankse vi fick ligga tesammans på bb fan vad kul!

2009-12-02 @ 19:22:46
Postat av: sofie

Jasså? Fränt! Nee jag har inte kollat upp om Ul ännu ska fråga barnmorskan nästa gång jag ska dit.

2009-12-03 @ 08:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0