Kallt!

Ingen värme ute nu direkt, 9 minus. Känns som mer bara för att man inte är van vid kylan än. Men det får gärna vara kallt för min del bara det blir lite snö snart. Inge roligt med snöfri vinter.
Ska till min kusin idag å fira henne, hon fyller egentligen år den 5:e men hon skulle ha "kalas" idag å fest/middag den 5:e å det känns säkrast om jag åker dit idag. Man vet ju aldrig när bebis vill ut.
Bakade lussekatter igår, eller mamma bakade å jag la dom på plåten haha. Dom blev jättestora :) Dom blir ändå godast när mamma gör dom så då känndes det bättre om jag grädda å la upp dom på plåten.

Hade lite sammandrgningar igår kväll men inga regelbundna. Har haft ont i ryggen varje kväll nu. Det lixom drar på nå vis. Å ljumskarna har jag oxå ont i måste va nå nerver som hamnar i kläm för ibland går det typ inte att gå frammåt. Längtar nu tills den vill komma ut. Men de gör väl alla som väntar barn :) 6 dagar kvar :)

På söndag ska vi på adventsfika hos svärmor, mysigt med sånt nu när julen närmar sig.


//Sara

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tänk vad fort det gått ändå! Tyckte jag nyss fick reda på att du väntade barn :) Mysigt med adventsfika! Jag sitter på jobbet & väntar på att få sluta snart :)

2009-12-03 @ 20:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0