Helg igen!

Tycker det jämt är helg nu. Man hinner inte med sej.
Har ingen aning om vad jag ska göra idag, inte kunde jag sova längre än till halv 9 heller.
A är och fixar med bilen så han lär väl vara borta hela dagen, han hade mycket att göra tror jag.
Känner min rastlös idag, vill hitta på nått. Passa på medans man kan :)
Fast jag känner mig så slö idag oxå. Hade så satans ont neråt benen igår igen, det går knappt att stå upp. Höll väl i sej en timme sen lyckades jag somna. Skönt, fast ändå hoppas man att de är nått på g när de ändå gör så ont!
Men men det blir nog dax snart. Ska iaf göra mej klar och ta ut Keeto på en promenad. Blir korta promenader för han stackarn men jag orkar inte gå så långt för benen känns som bly nu :)
Ska ta å träffa zillen nått i helgen oxå, fast vi har inte bestämt när. Annars blir det nog bara lugnt för övrigt i helgen.


//Sara

Kommentarer
Postat av: sofie

Fredrik ska också fixa med bilen idag :( Finns ingeting att göra här :(

2009-12-11 @ 10:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0