Fredag!

Helg igen, känns ju lite mer som helg nu när A jobbar igen. När vi båda va hemma känndes det som vardag hela tiden typ. Ska träffa Tina en sväng idag :) Var länge sen nu. Vi träffas nån gång per år bara.
Bäst att passa på nu oxå medans man kan. Sen blir det nog mycket tid hemma ett tag efter bebis kommer.

Var ju hos Sofie igår å fick jättegod smörgåstårta och tårta. Efter det åkte vi på åhlens för A skulle köpa tandborstar till sin eltandborste. Han har en såndär dyr som jag oxå vela ha för min suger. Å jag fick en sån av han när vi var där. Så snällt, jag vela verkligen ha en sån. Testa den i morse å jävlar vilken skillnat mot för min gamla. Blev nästan yr i skallen :) Superbra!!

Planer i helgen är väl adventsfikat på söndag annars ska vi nog inte göra nått speciellt.

Ha en bra helg!!


//Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

hej =) jo du dom växer så de bara sjunger om de. hihi men de är roligt =) hur går de för dej me magen då? tänkte de titta ut någon liten snart. hihi. hoppas varje da att ja ska få höra att ni fått =) lycka till o hälsa Andreas =)

2009-12-04 @ 16:11:35
URL: http://emmadendar.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe jo men de e juh de =) haha ham fick smaka potatis idag :P han vart så arg när de toglut att han skrek enda tills han fick mer:P okei men plöttsligt så händer de nå bara. passa på o njut dom sista dagarna av lugnet. sov o njut av allt du inte kommer kunna göra sen,

2009-12-04 @ 21:41:58
URL: http://emmadendar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0