Förlossningen!

Har precis kommit hem från förlossningen. Har haft värkar sen 4 i natt. Så dom ville att jag skulle komma in så dom kunde kolla hur långt de hade gått. Det hade startat men jag var bara öppen 1 cm än så länge :( Så de lär väl ta tid. Var lika bra att åka hem och vänta. Har tagit alvedon nu för jag har börjat fått ännu ondare nu än när jag åkte in. Men jag hoppas det går undan nu för annars lär man va helt slut av smärta innan man ska föda :) Nu kan man verkligen säga att man väntar ut tiden iaf.



//Sara

Kommentarer
Postat av: sofie

IIIII vad roligt! Nu kommer jag inte att kunna jobba för jag är så nyfiken haha. Lycka till nu då Barre! Tur det inte går så fort ändå då hinner du med all smärtlindrig som finns :P

2009-12-16 @ 11:20:29
Postat av: Jasmine

Wiieee!!! Lycka till nu!!! Ta lustgasen, den är underbar! Som att bli full på en minut :)

2009-12-16 @ 16:38:59
URL: http://jasminebiasi.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Hoppas ni inte kör fasst om ni måste åka in på BB i natt haha,usha vad hemskt! Här i harmånger snöar det som fan! Hoppas man tar sej hem bara!

2009-12-16 @ 21:00:21
Postat av: SOFIE

Hörde du var på förlossningen nu?? El iaf i går kväll :) Nu kanske du e på BB med en liten knört?

2009-12-17 @ 10:23:48
Postat av: Emma

hej och gud va kul :D hoppas allt går bra. och nu längtar ja efter att ja får veta att ni fått en liten bäbis. :D Grattis i förskott i allafall

2009-12-17 @ 11:11:02
URL: http://emmadendar.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad roligt!!!! :D Spännande... Nu tänker man tillbaka hur det var då man själv skulle föda... Då man gick emd förvärkar och hade ont... ååå :) Hoppas ni fått bebis eller strax ska ha :D Håller tummarna!

2009-12-17 @ 22:49:19
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0