8 dagar

8 dagar kvar till BF. Börjar bli lite smått nervös. Man vet ju inte om den kommer tidigare eller om man får gå över.

Igår var jag på stan med Sofie å Mahlin, var jättelängesen vi träffades alla 3 så det var kul! :)
Efter det så åkte jag till mamma å gjorde julgodis. Det blev saffranskola å knäck, gott blev de!
Vi var även å fika hos Ria å Dessan, dom hade bakat lussebullar å pepparkakor. Jag älskar lussebullar. Så jag ska baka det med mamma i morgon. Om inte bebisen vill titta ut då förståss men det tror jag inte :) Fick jätteont bakåt ryggen igår när jag var hos mamma de lixom drog å sved på nå vis. Kanske för att jag inte vilar tillräckligt eller så var det förvärkar. 

När jag kom hem från mamma igår kväll hitta jag en pälsänger (pälsängel trodde jag dom hette först haha), den satt på duschdraperiet. Usch jag hatar såna skadedjur, dom äter ju kläder å så. Hörde att grannarna oxå har problem med sånna. Vice värden skulle komma med nå remsor ikväll som vi ska sätta fast som dom tydligen dras till. Men fy fan för att se dom sitta där på remsorna sen då :( Det kryper i hela mig. Har iaf bäddat rent i sängen ifall det skulle sitta nån där men de gjorde det inte. Tack och lov! 


//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0